sunnuntai 26. helmikuuta 2017

Ensimmäinen kaasomiitti!

Järkättiin siis ensimmäinen tapaaminen eilen, lauantaina 25.2.2017. Miitti pidettiin meidän vanhempien luona, koska Laura on allerginen koirille ja meillä kaikilla muilla on koiria.. Oli todella ihanaa päästä vihdoin kertomaan omista suunnitelmista, kuulemaan mielipiteitä ja saamaan uusia ideoita!

Olin varustautunut kuin mikäkin kokouksen puheenjohtaja! Mulla oli mukana tabletti, muistiinpanovälineet, puhelin, mun oma häävihko ja "asialista", että muistan puhua kaikesta mistä piti 😁 ensimmäisenä jaoin kaikille Häiden muistilistan/aikataulun, johon jo pistettiin ylös milloin aletaan mm. väsäämään Save the Date -kortteja sun muuta. Siinä sit kovin yritin puhua asioista mahdollisimman loogisessa järjestyksessä ja olin mielissäni, kun kaikki tekivät koko ajan muistiinpanoja 🌝 vaikka eihän tämä mikään koulu ole mistä tulee koe seuraavalla kerralla 😁

Ensimmäinen varsinainen asia oli häiden teema tai lähinnä värimaailma, johon halusin muidenkin mielipiteitä. Eipä se lopputulos kauheasti poikennut siitä, mitä olin itsekseni jo miettinyt. Käytiin myös läpi mitä juhlapaikkoja olin ajatellut, pitopalveluita, valokuvaajaa, kampaamoita, kosmetologeja jne. Laura on opiskellut itsensä kampaajaksi ja Lauran avulla karsittiin kampaamo-listaa. Emmi suositteli tuttua valokuvaajaa ja pyysin kysymään hyvää tarjousta meille. Juhlapaikkoja yritettiin miettiä lisää, mutta mä pysyin edelleen niissä kahdessa, mihin olin jo vaihtoehdot karsinutkin. Koska mä en ollut vielä kerennyt miettiä/googlata hääbändejä ja dj:tä, nakitin sen homman Emmille.

Kävin vielä viimeisenä lävitse laatimaani listaa koristeista ja niistä sain todella positiivisen vastaanoton 🌝 todettiin että hankittavaa ja askarreltavaa on paljon, mutta onneksi ollaan ajoissa liikenteessä. Lupasin jakaa yhdessä pilvipalvelussa mun laatimat listat muillekin, sinne päivitetään sit sitä mukaa mitä ollaan hankittu ja on vielä hankkimatta.

Lopuksi syötiin vielä Emmin tekemää juustokakkua (oli muuten hyvää!) ja jatkosta sovittiin, että mä soitan niihin juhlapaikkoihin ja pyydän esittelyt kumpaankin. Kaikki haluavat mukaan ja se onkin sitten seuraava meidän miitti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti