keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Kaasoja ja häähössötystä

Oon ollut viime aikoina jotenkin kauhean aikaansaamaton ja Emmin ja Noonan pyytäminen kaasoiksi vähän venähti. Nyt kuitenkin vihdoin kaikkia kaasoja pyydetty tehtäviinsä ja kaikki kolme sanoivat kyllä!

Olin pyytänyt Emmiä mukaani käymään serkuilla, "koska eihän ne ole nähneet Aavaa pitkään aikaan". Emmi ei siis luultavasti aavistanut mitään sinne mentäessä, mutta olin jo häämessuilla vähän "luvannut" että saa kaason viran. Noona oli todella yllättynyt ja innoissaan, hyvä ettei alettu yhdessä itkemään siellä 😁

Alettiin heti juttelemaan kaikenlaista häistä ja Noonan äiti kyselikin kaikkea missä meinataan pitää häät jne. Mä niiiin kovin odotan että päästään kunnolla yhdessä suunnittelemaan ja kertomaan ideoistani! Mä tein meille oman Whatsapp ryhmänkin ja ehdotin ensimmäistä tapaamista jo kuukauden sisään. Ensin kuvittelin että tästä tulee haastavaa sovittaa neljän ihmisen (okei kolmen, eihän mulla mitään elämää ole ton Aavan lisäksi 😄) menot yksiin, mutta kävikin ilmi että viikonloput sopivat kaikille parhaiten!

Olen ollut niin innoissani jo suunnittelemassa kaikenlaista, että kaikki mun vapaa-aika (eli kun Aava nukkuu) on mennyt surffaillessa hääjuttuja. Mä asensin puhelimeen Pinterestin, rekisteröidyin hääfoorumille, liityin Facessa Häät 2018 ryhmään ja kahteen eri hääkirppis ryhmään jne. 😁 oon ahkerasti selannut myös Wishiä ja olen sieltä jo pari juttua tilannutkin 😁

Viime yönä taas suffailin ja kirjoittelin ylös hintoineen mitä koristeita ja tarvikkeita tarvitaan pöytiin. Mitään budjettiahan mä en ole vielä suunnitellut jo koko homman tekeminen ahdistaa. Mä vähän luulenkin että me mennään tällä 😂


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti