perjantai 3. helmikuuta 2017

Tästä se lähtee!

Noniin! Olen niin innoissani tästä uudesta blogista jota lähden nyt sitten kirjoittamaan 😊 

Häiden päivämäärän päätin hieman yksivaltaisesti jo jonkun aikaa sitten, itse olisin ollut valmis menemään jo tänä vuonna naimisiin, mutta Sami ei halunnut turhaan kiirehtiä. Ja olisi kyllä tullut aika kiirekin järjestelyiden kanssa. Päivämäärä on siis 30.6.2018, joka on myös mun syntymäpäivä sekä meidän toinen kihlajaispäivä 😊

Monen tytön tavoin, olen haaveillut omasta prinsessa-päivästäni pienestä pitäen ja sydämet silmissä kiiluen lähtenyt päiväämme jo kovasti suunnittelemaan! Olen pyhittänyt häiden suunnitelulle oman vihkosen, johon olen jo kerännyt mm. juhlapaikka ja pitopalvelu vaihtoehtoja. Sami on kovin kummastellut tätä mun hössötystä ja kyseli miksi nyt jo kyselen ihmisiä kaasoikseni? No täytyyhän sitä olla ajoissa liikenteessä 😉

Kaasoikseni olen siis pyytämässä siskoani Emmiä, serkkuani Noonaa sekä jo eilen tehtävään lupautunutta parasta kaveriani Lauraa 😊 halusin tehdä pyytämisestä vähän speliaalimpaa kuin pelkkä suora kysymys, joten väsäsin kaikille pienet rasiat joista tässä kuvia. Rasiat sisältävät tulisitko kaasokseni-kortin, pienen vihon, kynän, energiapatukan sekä kaason muistilistan.



                   

            


Laura oli siis aivan innoissaan saadessaan eilen oman rasiansa 😊 meinasin pyytää Emmiä tässä joku päivä lähtemään mun kanssa sinne serkuille, että saisin annettua rasiat molemmille yhtä aikaa! Kunhan vaan kaikki ovat vastanneet (toivottavasti) myönteisesti, alkaa häiden suunnittelu kunnolla! Niistä lisää sitten ensi kerralla 😉

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti