lauantai 4. helmikuuta 2017

Esittely


                          

No enhän mä sit kuitenkaan malttanut odottaa siihen asti että olis jotain oikeesti häistä kirjoitettavaa 😉 ja kaiken lisäksi tajusin, että enhän mä yhtään esitellyt itseäni ja perhettäni tuossa ensimmäisessä tekstissä 😃

Elikkä siis.. olen Jenni, tänä kesänä 28 vuotta täyttävä nuori nainen ja äiti 😊 mun avomieheni Sami juhli juuri viime viikonloppuna kolmekymppisiään ja on yrittäjä. Me asutaan Lohjalla maalla omakotitalossa ja meidän 1,5 vuotias dobermanmix Cira pitää tyttövauvamme Aavan kanssa huolen, että tästä talosta ei vilinää ja vilskettä puutu 😊 tässä alla muutama kuva meistä!







Me törmättiin Samin kanssa Tinderissä syksyllä 2014. Siirryttiin sieltä aika nopeasti juttelemaan puhelimessa ja pian Sami veikin mut jo syömään Lohjalle silloin juuri avattuun italialaiseen. Siitä se meijän rakkaustarina sitten lähti, mä änkesin kissani Nirpun kanssa Samin luo asumaan jo samana vuonna ennen joulua, kun mun kämpässä oli tulossa ikkuna remontti enkä voinut pitää kissaa sen aikaa siellä. Se remontin alku sit vähän venähti ja en mä oikeestaan enää muuttanut Samin luota pois 😁 kesällä 2015 mä muutin virallisesti tänne maalle keskustan vilskeestä. Cira haettiin kotiin elokuussa ja tammikuussa 2016 mä tein positiivisen raskaustestin. Kihloihin mentiin, kun Sami kosi mua 30.6.2016 💗



Aava syntyi siis syyskuussa 2016 ja olen vielä äitiyslomalla. Mulla on työpaikka kaupan kassalla odottamassa ja meinasin olla ainakin häihin asti hoitovapaalla. Toisaalta mulla on kyllä tulevaisuuden suunnitelmissa ihan erilainen työ kuin kaupan kassa, mutta ei siitä vielä sen enempää 😉

Eiköhän tässä sit ollut jo tärkeimmät, ens kerralla meinasin kirjoittaa elämäni ensimmäisistä häämessuista 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti