perjantai 27. huhtikuuta 2018

Polttarien odotusta!

Olempa kokonaan unohtanut kertoa että sain kaksi viikkoa sitten kirjeen polttariporukalta! Kirje oli kuitenkin vasta pientä kiusaa ja aiheutti kyllä kivoja pikku perhosia vatsan pohjalle! Sen myötä musta on tullut todella vainoharhainen ja olen joka viikko miettinyt että joko tänä lauantaina mennään 😁 Sain kirjeen tiistaina 11.4. ja kun sen viikon lauantaille oltiin sovittu mun perheen kanssa ostosreissu Lahteen Kärkkäiselle, mietin että ehkä mua onkin huijattu ja kun mun piti olla Emmillä klo 8 aamulla, siellä odottaisikin koko polttariporukka mun vanhempien sijaan 😁 Noh, ei odottanut...



Kävin viime viikon torstaina värjäyttämässä hiukseni kampaaja-kaverini Katin (joka tulee polttareihin) liikkeessä ja kun hän silloin pyysi mua tämän viikon lauantaina (eli huomenna) bailaamaan, aloin jo silloin epäilemään että josko sekin on vain joku juoni 😂 Tässä viikon aikana on ollut tosi ristiriitaiset fiilikset, kun aina välillä olen ollut aivan varma että kyllä ne nyt on ja toisaalta saanut selkeitä merkkejä siitä että ei olekaan. Tänään aamulla jännitys taas tiivistyi kun Emmi kertoi että tänään kannattaa tarkkailla postia 😱😁 Olin taas aivan varma että huomenna mennään, kunnes huomasin että Kati oli mainostanut Facessa huomiselle vapaata aikaa puolille päivin. Tuskin mun polttarit on semmoisena päivänä kun joku joutuu olemaan töissä pitkälle iltapäivään? Kaiken lisäksi Kati soitti mulle tänään ja kysyi että kai ollaan huomenna vielä menossa bailaamaan ja vannoi mulle käsi sydämellä että polttarit ei ole huomenna 😏

Kun vihdoin sain kirjeen, olin aivan täpinöissäni - mitä tarvitset mukaan -lista! Luin sitä Samillekin ääneen ja sekin ihmetteli joitain juttuja kuten Fazerin Sinistä suklaalevyä 😁 Olen Emmille kertonut toiveita polttareitten suhteen ja mitä en todellakaan halua tehdä, esim. myydä mitään. Mulla ei ole kyllä hajuakaan mitä siellä tulee tapahtumaan ja tuo tavaraluettelokin tuotti vain enemmän kysymyksiä kuin vastauksia 😀 Vähän jännittää kun mukaan pitää ottaa uikkarit ja pyyhe, että meinaako ne pistää mut heittämään talviturkin tuonne jääkylmään järveen vai mitä ihmettä! Sami myöskin ihmetteli että mihin retkeilemään me ollaan menossa, kun mukaan pitää ottaa kumpparit, tyyny ja collegehousut 😁



Rakastan yllätyksiä enkä kyllä todellakaan halua tietää milloin ne polttarit oikein on ja mitä siellä tapahtuu, mutta olen kyllä sen verran utelias Aatu että päässäni koko ajan raksuttaa että milloinhan sitä tulee lähtö 😁 Nyt olen kyllä sen verran kärryillä että pariin viikkoon ei kyllä taida tapahtua mitään, koska yksi osallistujista on kotiseudullaan toisella puolella Suomea ilmeisesti toukokuun puoleen väliin. Emmin mukaan kun kaikki kutsutut pääsevät osallistumaan. Toisaalta olisihan sekin aikamoinen juoni jos tämä yksi tulisikin sieltä kotiseudultaan Lohjalle jo aikaisemmin kuin mitä mulle on kerrottu... 😶

Noh joka tapauksessa, oli ne milloin oli ja tapahtui siellä mitä tahansa, uskon että saan mahtavan ja unohtumattoman polttaripäivän 😄 Huomenna ollaan menossa Emmin kanssa aamusta taas askartelemaan ja ensi kerralla kirjoittelen suihkurusketuksesta jossa kävin alkuviikosta!

TJ 64 päivää ( 2 kuukautta, 0 viikkoa, 3 päivää )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti