keskiviikko 27. joulukuuta 2017

Vuoden Hääblogit finaaliin!

JES WOHOO MAHTAVAA! Tänään sain tietää että blogini on valittu mukaan Vuoden Hääblogit äänestyksen finaaliin! Kiitos kiitos kiitos kaikille blogiani ehdottaneille! 💓 Tuo oikean laidan kuva on nyt päivitetty ja sitä klikkaamalla pääsee äänestämään Vuoden Hääblogeja ja edelleen ihan kiitollinen olen jos äänesi annat minun blogilleni 😉 Voittajat julistetaan Kaapelitehtaalla Helsingissä sunnuntaina 21.1.2018 Love me do -häämessuilla. 

Joku voi ehkä ihmetellä mun innostusta näinkin pienestä asiasta, mutta koska mä en ikinä voita mistään mitään enkä ole koskaan ollut missään tämmöisissä äänestyksissä, olen aivan innoissani jo tästä pelkästä finaaliin pääsystä! Toivon myös että tämmöiset tilaisuudet tekisivät jotain tälle mun ujoudelle ja mun jonkin sorttiselle epäsosiaalisuudelle. Eli tulkaahan nykäisemään messuilla hihasta jos on jotain mielessä tähän blogiin liittyen 😉 Aion osallistua siellä messuilla hääblogimiittiin ja koska se on vain bloggaajille enkä saa ottaa avecia mukaan, mua jännittää aikamoisesti! Siitä on taas jo hetki kun on joutunut tutustumaan uusiin ihmisiin yksin (esim uusi työpaikka, koulut jne) mutta vaikkakin kyllä aina jotenkin onnistunut tekemään kavereita.

Joulukin oli ja meni. Tultiin Iisalmesta kotiin sunnuntai yönä puoli yhden maissa. Mun porukat haki Aavan Joulupäivän aamuna seiskan jälkeen ja me saatiin Samin kanssa nukkua pitkään. Mentiin sinne perässä puolilta päivin ja vihdoin tuli mullekin Joulu kun pääsi Joulusaunaan, syömään perheen kanssa ja avaamaan lahjoja 💓 Aava pelkäsi pukkia ihan odotetusti, mutta ujosteli kyllä mummia ja pappaakin kun ei oltu pitkään aikaan nähty. Aava oli ollut Joulupukin mielestä ilmeisesti todella kiltti, kun lahjoja tuli aivan älyttömästi! 

Isi oli ulkona lumitöissä.

Aava ekaa kertaa pulkan kyydissä!

Iisalmessa lumimyrsky katkaisi sähköt.

Aava avaamassa lahjoja Iisalmessa.

Aavan itse koristelemat kupit annettiin joululahjaksi mummeille.


Mä kävin kaverini Jennin kanssa vielä Joulupäivänä sulattelemassa Jouluruokaa tanssimalla Monacossa. Olin kotona vasta 4.30 kun takseja oli niin vähän liikkeellä. Tapaninpäivänä eli eilen piti sitten vähän väsyneenä lähteä vielä mummin synttärikahveille. Siinä olikin sitten tämän vuoden Joulu. Tulevana viikonloppuna vietetään Uutta Vuotta ja meinataan kokkailla Emmin kanssa koko meidän perheelle illallista. Ensi vuoden alusta jatkuukin taas häähössötykset ja mulla on jo mielessä vaikka kuinka monta aihetta ja asiaa mistä kirjoitella tänne, joten postaustulvaa odotellessa 😉 

Eipä muuta kuin erittäin hyvää Uutta Vuotta 2018 ja käykäähän äänestämässä Vuoden Hääblogeja! 💓

TJ 183 päivää

2 kommenttia:

  1. Moikka! :) Jos kollegoiden seura kiinnostaa, niin liity toki Facebookissa Hääblogit-ryhmään, jossa jaetaan julkaisuja, ideoidaan ja keskustellaan rakentavasti yhdessä! Tervetuloa! https://www.facebook.com/groups/1441906735906007/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Kiitos tiedosta, täytyykin käydä heti liittymässä :)

      Poista