tiistai 2. tammikuuta 2018

Tänä vuonna naimisiin!

Niin vain se vuosi vaihtui tälläkin kertaa ja sehän tarkoittaa sitä että meidän häihin on enää alle puoli vuotta aikaa! Vietettiin Uutta Vuotta ensin alkuillasta mun perheen kanssa, syötiin mun ja Emmin tekemää ruokaa ja käytiin katsomassa Lohjan kaupungin ilotulitus. Meidän iskä heitti mut ja Samin siitä suoraan mun kaasolle Jennalle ja Aava meni meidän porukoille yökylään. Oli kyllä kiva ilta, sinne tuli pari muutakin meidän kaveria ja lähdettiin baariin siinä yhden jälkeen.

Seuraavana päivänä kun oltiin hakemassa Aavaa kotiin, sanoin meidän äitille että herranjestas! Me mennään tänä vuonna naimisiin! Äitikin otti oikein järkyttyneen ilmeen ja meidän faija muistutti että meidän pitäisi alkaa treenaamaan yhdessä valssia. Onneksi ne on äitin kanssa käyneet tanssikursseilla ja toivottavasti faija muistaa sieltä edes jotakin 😁 Mulla iski kyllä heti kauhea stressi ja jännitys että tosiaan, nyt voi sanoa että häät on tänä vuonna! Ihan hirveästi on vielä kaikkea tehtävää ja nyt sit voi alkaa varailemaan viimeisiä tarvittavia juttuja, hommailemaan vielä puuttuvia juttuja jne.

Ajattelin käydä tällä viikolla yhdessä kampaamossa josko sieltä saataisiin mulle ja kaasoille ajat. Sami pitää laittaa soittelemaan vieraiden kuljetuksista. Huomenna saan vastauksen yhdeltä valokuvaajalta voiko tulla kuvaamaan ja jos ei, niin pitää alkaa miettimään seuraavaa vaihtoehtoa. Kakusta en edes vielä tiedä mistä sen tilaisi.. Kaasojen kanssa on ihan hirveästi vielä askarreltavaa ja ne kutsut pitäisi saada ihan ensiksi valmiiksi. Ajattelin josko helmikuussa käytäisiin ostamassa kaasojen mekkoihin kankaat, maalis-huhtikuussa pitäisi treffailla pitopalvelun kanssa ja viestitellä DJ:lle. Samin puku pitäisi jossain välissä käydä ostamassa/teetättämässä, samoin bestmanien paidat ja krakat. Viroon viinanhakureissu missä välissä? Voi apuaaaa....

Kaiken tämän lisäksi mulla alkaa nyt häädieetti. Mä olen tässä viimeisen puol vuotta syönyt ihan miten sattuu ja sehän näkyy. Mun häämekko ei mennyt kesälläkään enää kunnolla päälle ni en edes halua ajatella mikä tilanne on nyt.. Me ollaankin nyt Samin kanssa päätetty aloittaa roskaruoka- ja herkkulakko. Mulla on jo valmiiksi jäsenyys yhdelle lohjalaiselle kuntosalille ja siellä olis nyt tarkoitus alkaa käymään aluksi muutaman kerran viikossa. Mulla on aiemmin ollut tapana aloittaa treenaaminen heti täysillä tyyliin 5-6 kertaa viikossa ja sit kun kuukauden päästä siitä tullut kipeäksi, on treenaaminen jäänyt taas kokonaan tervehtymisen jälkeenkin. Mä yritän nyt tällä rauhallisemmalla alulla pitää omaa mielenkiintoa ja motivaatiota yllä ja pikkuhiljaa lisätä sitä liikunnan määrää. Se ois niinku vähän pakko olla kunnossa kesäkuun alussa kun aletaan katsomaan mun tädin kanssa niitä puvun korjauksia.. Päivitän tänne vaikka kuukauden/kahden päästä ennen ja jälkeen kuvat ni saanpahan siitäkin vielä lisä motivaatiota!

P.S. 21.1. on ne Love me do -messut, hääblogimiitti ja Vuoden Hääblogien palkitseminen, sekin jännittää! Käykäähän äänestämässä tuosta oikealla olevasta kuvasta 😘

TJ 179 päivää ( 5 kuukautta, 4 viikkoa, 0 päivää )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti