torstai 3. elokuuta 2017

Stressiä

Tässähän on vierähtänyt jo melkein kuukausi ettei ole tullut kirjoiteltua, mutta eipä tässä häihin liittyvää ole hirveästi edes tapahtunut. Ollaan oikeastaan vaan "nautittu" tästä Suomen kesästä, mikä ei kyllä tänä vuonna ole ollut kovin hääppöinen.. 😒 Samilla alkoi kahden kuukauden sairasloma kolme viikkoa sitten ja oltiin heti siihen alkuun pitkä viikonloppu Iisalmessa Samin äitillä ja mummolla. Olisin halunnut vuokrata nyt vielä loppukesästä mökin jostain viikoksi, mutta se on nyt vähän jäänyt..

Sain vihdoin tehtyä Whatsapp ryhmän jossa on koko hääseurue, eli kaasot ja bestmanit mun ja Samin lisäksi. Olen tainnut jo aiemminkin mainita, että tarkoitus olisi lähteä Helsinkiin sillä porukalla ja sen järjestäminen onkin käynyt haastavammaksi kuin olin kuvitellut... Mun kaasoille olisi käynyt elokuussa mikä tahansa viikonloppu, mutta pojilla onkin jo ilmeisesti lokakuulle asti sovittuja menoja 😑 Olin jo perumassa koko häät kun rupesin stressaamaan että jos ei saada edes yhtä tapaamista hoidettua 😣

Save the Date -kuvat on edelleen ottamatta. Siitäkin otan stressiä kun pelkään että niitten teko jää viime tippaan. Haluaisin päästä vihdoin tekemään niitä kaasojen kanssa, jotta päästään sitten tekemään varsinaisia kutsukortteja. Olen tietenkin valinnut mahdollisimman hankalan mallin varsinaisiin kutsuihin ja niissä varmasti menee aikaa. En viitsisi enää alkaa sitä mallia vaihtamaan, kun kaikki tarvikkeet niihin on jo hommattu.

Wishiltä oon tilaillut jatkuvasti jotain häihin. Sitä ei pitäisi kyllä yhtään selata, kun melkein joka kerta tulee jotain mieleen että noitahan tarvitaan 😁 Sain myös laskettua kuinka monta pöytäliinaa tarvitaan ja yksi seuraavista asioista to do -listalla olisi varata vuokrattavat tavarat häihin. Facebookissa on semmoinen sivusto kuin Bride and Joy ja sinne pitäisi laittaa viestiä. Myös pitopalvelun varaus olisi yksi seuraavista tehtävistä.

TJ 331 päivää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti