perjantai 18. elokuuta 2017

Sormuskaupoilla!

Emmi vinkkasi mulle tuossa alkuviikosta että Lohjalla Kelloliike Rantasella on hyvät alennukset, kun siellä vaihtuu omistaja. Eilen sit sainkin Samin houkuteltua katselemaan sormuksia. Ensin se oli sitä mieltä että turha sitä on vielä ostaa kun häihin on melkein vuosi aikaa, mutta kun sanoin että jos kiva löytyy edullisesti, niin miksei sitä voisi ostaa?

Vietiin Aava mun äidille hoitoon niin päästiin rauhassa liikenteeseen. Siellä mutsi sanoi että Kultajousen mainoksessakin oli jotain sormuksia ja katselin niitä pikaisesti ennenkuin lähdettiin. Rantasella katselin näyteikkunassa puoleen hintaan olevia sormuksia ja siinä oli muutama ihan nätti. Myyjä ensin toi -20% alennuksessa olevia, mutta niistä ei mikään ollut mieleinen. Pyysin sormukset näyteikkunasta ja siitä sovittelin muutamaa. Ainoastaan yksi oli edes jotenkin varteenotettava. Se oli kultainen simppeli kapea sormus jossa oli yksi aika iso timantti. Sami ei oikein tykännyt siitäkään, kun se oli kuulemma liian yksinkertainen. Niimpä sitten vaihdettiin liikettä ja mentiin sinne Kultajouseen.

Siellä näytin tarjouslehdestä mitä olin jo valmiiksi katsellut, mutta kun myyjä kuuli että sormus tulee vihkisormukseksi, teilasi hän heti kättelyssä kaksi kivointa sormusta. Ne olivat kuulemma liian kapeita ja voisivat mennä poikki. Alla kuvat näistä.

        
                           

Kokeilin muutamaa lisää eikä oikein mikään tuntunut täydelliseltä. Yksi olisi ollut aivan ihana, ellei olisi ollut niin ohut (kuva alla vasemmalla). Se näytti hölmöltä kun mun kihlasormus on niin paksu. Mua harmitti että miksi olin valinnut keltakultaisen kihlasormuksen, olisin halunnut valkokultaisen vihkin, mutta en mä kehdannut alkaa vaatia uutta kihlasormustakin. Eikä se sit olisi enää sama asia, kun se ei olisi alkuperäinen. Tässä alla oikealla vielä yksi mitä sovitin, mutta se oli mun makuun liian simppeli.



                          


Sovitin vielä yhtä ja tykästyin siihen kyllä heti! Hetken mietin että onko tämä nyt se sormus kun ei tullut mitään kummempia tunteenpurkauksia (niinkuin aina leffoissa naiset purskahtaa itkuun kun sovittavat The Sormusta tai vaikka The Häämekkoa), mutta sitten mietin että eipä mulla tullut semmoista mun mekostakaan vaikka se onkin ihan täydellinen. Niimpä sitten päätin että tämä se on ja se ostettiin! En vielä paljasta millainen se sormus oli, mutta lupaan laittaa kuvaa heti häiden jälkeen 😉

Jos joku näistä kiinnostaa, hinnat ja lisää sormuksia löytyy täältä.

Huomenna lauantaina mennään kaasojen kanssa tekemään niitä Save the Date -kortteja ja kirjoittelen siitä varmaan sunnuntaina!

TJ 316 päivää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti