perjantai 11. elokuuta 2017

Save the Date -kuvaus

Tänään saatiin vihdoin otettua Save the Date -kortteihin kuvat! Jo aamupäivästä oli todella hyvä ilma ja juuri kun kerkesin ajatella että tänään voisi vihdoin kuvailla, mun sisko Emmi laittoikin samasta asiasta mulle viestiä 😁

Oltiin keretty jo sopimaan Lauran kanssa että mennään neljältä syömään, niin kuvaukset pidettiin vasta illalla seittemän aikoihin. Valoa riitti meidän takaterassilla vielä hyvin ja oli ihanan lämmin. Koska kuvaan tuli mun ja Samin lisäksi myös Aava ja Cira, tarvittiin apukäsiksi mun vanhemmat. Äiti "ohjasi" Aavaa ja iskä Ciraa namien avulla. Olihan se aikamoista sähläystä kun molemmat olisi halunnu lähteä omille teilleen koko ajan 😌

Alku asettelua ja kameran testausta.

Mä meen karkuun!

Saatiin kuin saatiinkin ihan hyvät kuvat otettua. Emmi lähetti mulle näitä kuvia heti kun pääsi himaan ja vaikka tietysti huomasin jotain pientä korjattavaa joka kuvassa, totesin että nämä on kyllä nyt tässä ja haluan päästä jo tekemään niitä kortteja! Kuva minkä valitsin on kyllä hyvä 😊 Laitan kuvaa kun kortit on lähetetty!

Kirjoittelin tänään Samin tietokoneella näihin Save the Date -kortteihin ja varsinaisiin kutsuihin tekstit valmiiksi. Latasin netistä pari kivaa fonttiakin niitä varten. Enää ei tarvitse kuin muokata niistä oikean kokoiset ja tulostaa. Muuta häihin liittyvää en ookaan taas saanu aikaiseksi 😔 

Äiti ja tytär 💝
TJ 322 päivää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti