keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

Sitä sun tätä..

Eipä mulla oikeestaan mitään ihmeellistä asiaa ole, mutta kun inspiraatio iski kirjoittamiseen ja Aavakin on nukkumassa niin miksei? Olis mulla tuolla ihan oikeetakin tekemistä, pyykit esimerkiksi, mutta ne kerkiää myöhemminkin 😁

Häitä ajatellen viime aikoina ei ole paljoa tapahtunut. Sami on tehnyt töissä nyt pari viikkoa todella pitkää päivää ja mä olen ollut lähinnä himassa Aavan kanssa. Ja mitäpä muuta mä täällä päivisin tekisin Aavan hoidon lisäksi, kuin surffaisin netissä ja Wishissä? Meinasi olla jopa hetki, ettei Wishiltä ollut tulossa mulle mitään häihin liittyvää, mutta nyt parina viime päivänä oon tilaillu sit senkin edestä 😁 Lisäksi tuossa yksi ilta kun en meinannut saada millään unta, menin Facebookkiin ja ostin Hääkirpparilta melkein kuin vahingossa 70 metriä organza kaitaliinaa 😁


Tulipa ostettua häihin jo kengätkin tässä jokin aika sitten. Mulle tulee siis ihan vain balleriinat paristakin syystä:
1) Me ollaan Samin kanssa sentilleen samanpituisia. Mä en TODELLAKAAN halua olla Samia pidempi meidän häissä.
2) Mä olen todella huono kävelemään korkkareilla ja niissä vaan väsyy jalat.
Ostin siis ihan vain tuollaiset valkoiset perus-balleriinat Cittarista kun olivat alennuksessa. Tarkoitus olisi siis koristella ne itse, tilasin jo Wishiltä pikaliimankin sitä varten, saapi nähdä onko se mistään kotoisin...


Mä en ole VIELÄKÄÄN saanut ittestäni sen vertaa irti, että olisin soittanut niihin juhlapaikkoihin ja varannut niitä esittelykäyntejä 😑 Mä en oo koskaan tykännyt soittaa tuntemattomille ja varmaan sen takia tää asia on vaan jäänyt ja jäänyt. Yritin jo delegoida sitä Samillekin, mutta se kun on tehnyt niin pitkää päivää töissä, niin empä oo viittinyt sitä kiusata sillä asialla. Nyt mun olisi vaan oikeesti otettava itteeni niskasta kiinni. Niinku oikeesti.

P.S. Meillä on seuraava kaasomiitti 7.5. enkä millään malttaisi odottaa 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti