torstai 13. huhtikuuta 2017

Julkaisu!

Blogin julkaisu. Tämän asian kanssa olen painiskellut siitä lähtien, kun kirjoitin ensimmäisen postauksen. Julkaistako vaiko pitää yksityisenä "päiväkirjana"?

"Kuka muka haluaisi lukea kun minä, ihan nobody, suunnittelen häitäni? En mä edes osaa kirjoittaa mitenkään hauskasti tai mielenkiintoisesti? Turha sitä on julkaista, ei sitä kukaan tule lukemaan. Ei mun blogi ole läheskään niin hieno kuin muiden."

Tämmöisiä ajatuksia on päässäni pyörinyt. Mä kyllä arvaan mistä tämmöinen epäröinti juontaa juurensa, mutta ei siitä täällä enempää. Mun kaasot ainakin haluaa tätä lukea ja koska en saanut noita luku oikeuksia toimimaan, ei mulla ole paljon vaihtoehtoja. Päivitin blogin ulkoasun ja olen siihen nyt aika tyytyväinen. Nimestä en nyt oikein tiedä, mutta koska en viikossa keksinyt parempaa, se saa ainakin toistaiseksi jäädä.

Luki tätä joku tai ei, tässä tämä nyt on. Tervetuloa lueskelemaan tutut sekä tuntemattomat! 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti