sunnuntai 24. kesäkuuta 2018

Viimeinen viikko ennen häitä alkaa

Nyt on Juhannus juhlittu ja näin alkaa viimeinen viikko ennen häitä! Olen kyllä yllättänyt itsenikin sillä, miten vähän mua vielä jännittää! Kaikki jaksavat kysellä joko jännittää? Vieläkö stressaat? Olen vain todella innoissani enkä malttaisi odottaa lauantaita, kun vihdoin musta tulee Samille vaimo ja 1,5 vuoden ahkerointi huipentuu hääjuhliin! 💗

Torstaina siis käytiin Emmin kanssa askartelemassa viimeisetkin jutut pois. Ainoastaan yksi kyltti pitää vielä päällystää kontaktimuovilla, kun en ollut sitä muistanut tulostaa ennen torstaita. Illalla tulostelin myös pieniin, facekirpparilta ostamiini kehyksiin vielä tekstit, kun vihdoin keksin mitä niihin laitetaan. Kaikki on siis valmista ja täytyy sanoa, että perjantai iltana tuli vähän tyhjä olo kun ei ollut enää mitään tehtävää. Siltä varmaan tuntuu häiden jälkeen, kun kaikki on ohitse. Mitäs sitä sitten touhuaa iltaisin kun Aava on saatu nukkumaan? Tietysti seuraava projekti häiden jälkeen on myydä kaikki mahdollinen häistä jäänyt tavara pois, mutta mitäs sen jälkeen...

Perjantaina käytiin mun sukulaisten kanssa juhlimassa mun isän vanhempien 60 vuotishääpäivää! Siinäpä on kaikille vähän parisuhteelle tavoitetta! Mentiin siis Karjalohjalle kylpylähotelli Päiväkumpuun syömään, kun missään lähempänä ei ollut ravintolaa auki näin jussina 😏 Ruoka oli hyvää ja oli kivaa nähdä sukulaisia vielä ennen hääpäivää, silloin kun ei ole samalla lailla aikaa keskittyä pelkästään mun sukulaisiin.



Eilen lauantaina mentiin vielä grillaamaan meidän vanhemmille ja sinne tuli myös mun äidin äiti ja isän vanhemmat. Mun oli tarkoitus lähteä viideksi rantaan, josta kaaso Jennan poikaystävineen ja kavereineen piti tulla hakemaan mua veneellä juhannuksen viettoon niiden mökille. Kun sain Jennan vihdoin kiinni, kävi ilmi ettei niiden veneeseen mahdukaan enempää porukkaa. Niimpä sovittiin että meen sinne mökille omalla autolla ja puoli kasin pintaan Jenna laittoi viestiä että sinne voi mennä. Oli kyllä ihan huikea ilta, juotiin, syötiin, saunottiin ja lähdettiin vielä neljältä aamuyöstä pikku soutuveneretkelle Karnaisten ABC:lle syömään lehtipihvit ja pizzaa 😂 oltiin vasta puoli kahdeksan aikaan takaisin mökillä ja kasilta nukkumaan ihan hirveässä tuiterissa. Tää sunnuntai onkin mennyt ihan koomassa, joten älkää ihmetelkö jos tää postaus on sen mukainen 😏

Kivat oli maisemat auringon noustessa!

Ensi viikolla onkin joka päivälle jotain häihin liittyvää menoa. Huomenna maanantaina pitäis mennä katsomaan vihdoin ja viimein yhtä autoa, josta tulee toivottavasti meille hääauto. Tiistaina onkin kampaajaa ja loppuviikosta rusketuksia, kynsiä, ripsiä jne... Yritän muistaa ja keritä kirjoittaa joka päivä edes jotakin!

P.S. Sain torstaina mun mekon vihdoin Tiinalta! 😍

TJ 6 päivää ( 0 kuukautta, 0 viikkoa, 6 päivää )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti